måndag 6 september 2010

Suzanne Kasler......Inspiration

För några dagar sedan upplevde jag ett riktigt "Halleluja moment"
Jag hittade namnet på den inredningsdesigner som jag utan att veta vem det var - har beundrat i många år.
Bilder jag sett har etsat sig fast i mitt dekorationsskadade minne. Nu vet jag vad Hon heter.
 - Arbetar med inredning på ett klassiskinspirerat sätt, som är otroligt tilltalande.
Googlade  Hennes namn - på bilder, och upp kommer många av de bilder jag sett tidigare + mycket mer. Här kommer ett litet urval med Suzannes ljuvliga arbeten.
Titta och njut.
Ett av de absolut mest vackra kök jag vet - helt outstanding.

Ett loft med skön harmoni

Elegant
Skönt
Enkelt
Clever
Childrens best
Ännu ett FANTASTISKT kök
Suzanne Kasler, who I adore
Hennes Inrednings bok - skall införskaffas omgående.
Tack Suzanne - för all inspiration.
Suzanne - thanks for all the inspiration.
// Christopher

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Tack för besöket - och välkommen åter