torsdag 16 december 2010

Swedish style.......Veranda Magazine

 Lite bilder från min guru-tidning - Veranda Magazine. Ganska kostsam tidning, men den ger mig så otroligt mycket inspiration. Då jag även har ett stort intresse av annonslayout och hur företag profilerar sig - har jag stor hjälp av min kära Veranda. Svår att få tag i, får bli när jag besöker La Stada, och oftast finns den inte där heller......buhu. Här kommer lite bilder från senaste numret - Swedish style.


 Snart är det jul!!!
Du missar väl inte att köpa gran?!!! En bristvara i år - så se till att skaffa en omgående. Vi har sålt slut på Molins - nästan slagsmål om de sista!!!!

//Christopher

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Christopher!
Är helt enig med dig,
Veranda är absolut helt bäst ! Press stop har den alltid men egentligen vore det bäst att bara göra slag i saken & börja prenumerera !

Skickar lite Julefrid mitt i stressen!

Må // Anna

Marias Hörna sa...

Denna tidskrift verkar ju helt underbar. Ha de gott fr. Maria

Related Posts with Thumbnails

Tack för besöket - och välkommen åter