måndag 2 april 2012

New Supplier....Barfota


Bild - Barfota By Pia Design.


Har hittat en ny leverantör - så glad, så glad.
"Barfota by Pia Design" hittar Du snart hos mig.
En riktig "hit" - kommer att sälja kanonbra - jag är säker.
Massor av sköna scarfar är beställda - kommer inom kort.
Bilden visar den mest färgglada av alla jag beställt.
Barfota håller för övrigt en, i min smak, stillsam
och jordnära kulörskala.
Även en lite kollektion av Deras fina smycken fick följa
med på ordern - spännande!!

Nu startar en ny vecka - om än något kortare om man
räknar i vardagar, påsken kommer och ger oss lite
extra helg. Hela veckan öppet som vanligt - UTOM
på Långfredag som skall helgas med vila för min del, och
lite påskfirande med familj. Nästa vecka får jag ännu mer
vila, då det är stäng på annandag påsk - måndagen.
En skön ny vecka till Er Alla!
Vi ses i butiken.
//Christopher
 

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Tack för besöket - och välkommen åter