måndag 8 oktober 2012

Bukowskis

 Bukowskis nallar har kommit - nästan alla i alla fall.
Någon var restad.....men kommer nog snart.
 Fina "Min Barndom" en klassiker vid det här laget.
Men nu har Bukowskis bestämt sig för att sista upplagan
är tryckt - så nu får jag inge fler.........skynda, skynda.

 Mysig Frottérock på mysiga nallen.
 Nu är han här igen, min favorit i klassisk
blårandig pyjamas.

 Mitt nya porslin är nu uppackat, Katter, Hönor och Rosor.
Superengelskt, supercharmigt och superhett - om jag får gissa.
För redan har en större mängd hittat nya ägare.
Frukostbrickor, Stora brickor, Muggar och servetter.

 Ja - höstens lackljus från Danska Ester & Erik har
kommit - kundernas favorit nr 1 den djupt vinröda står
nu och väntar på Dig.
42 cm + 32 cm samt superstort konljus.
 Här ses den rosiga serien.


 Ny ram i snygg metall, passar både silver och guld.
 Franska textilier i färdiga längder.
Den creamvita har en diskret rand som inte syns i bild.
 Denna "bumling" är också ny - lagom industriell.
Snygg i hallen, flera på rad - eller över soffbordet, lite lågt.
 Stor och härlig väggklocka - riktigt snygg, bör ses live.
Några nya doggisar har det även kommit. Ca 15 cm höga.

Dags att börja planera för morgondagens Vip-kväll.
Ett glatt gäng med Alingsåsare (mestadels) kommer
och gör butik och Café osäkert.
Trevligt, trevligt.

Vi ses.
//Christopher

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails

Tack för besöket - och välkommen åter