onsdag 7 april 2010

Ny medarbetare...

Nu kan jag inte hålla mig längre - måste få dela med mig. Det får bli lite personligt här på House of Edens blogg. Jag har blivit med hund!!! Bentley heter han och är en Chinese Crested = Kinesik Nakenhund. Fyller 5 år i maj och är hur underbar som helst. Så nu har vi fått en ny medarbetare i butiken, en liten kontorsråtta. Bentley är mycket försiktig till sättet och vill själv ta initiativ till hälsning på person eller hund, men är så snäll så snäll.

Vi ses i butiken - Välkommen!

// Christopher

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Äntligen fick jag se honom!!! Finaste hunden någonsin. Gud vad jag längtar efter att få träffa er. Vi kan väl se om vi kan ta en promenad i Botaniska nu till våren... Kram till dig och Bentley

Marias Hörna sa...

Hej
Helt underbar hund. Jag tycker denna rasen är så häftig. Han ser verkligen snygg ut där han sitter :)

Related Posts with Thumbnails

Tack för besöket - och välkommen åter