söndag 28 november 2010

Five million..........

Inte riktigt....... -men nästan fem miljoner julstjärnor har jag paketerat i sju mil papper!!
Det känns så i alla fall - veckan som gått har varit GALEN!!!
Vad gör folk med alla stjärnor - gömmer bakom soffan - ställer i garderoben - under mattorna?????
Jag bara undrar. Bossen är nog nöjd med försäljningen inför advent skulle jag tro.
Där av mindre tid för varken läsning eller skrivning av blogs.
Men snart är jag på banan igen......tror jag.

SOV GOTT......vi ses.

//Christopher

1 kommentar:

Betty sa...

De va en rediger pöjk !!! Förstår precis hur du känner det men snart , snart så är det faktiskt julafton o nu med första etappen avklarad.

Kämpa på kramar från Bettan !

Related Posts with Thumbnails

Tack för besöket - och välkommen åter