tisdag 30 november 2010

White Christmas.......

 Blacken travar på.......i vårt vita vackra vinterland.
Vitt, vitt, vitt överallt är det vitt.

Jag är ingen vit person....jo det är jag - eller snarare blek rosa, grisskär kanske passar bättre. Vad jag menar är att inredningsmässigt är jag inte i det vita facket. Men när jag ser bilder från vita hem blir jag ändå väldigt inspirerad - så rent och krispigt det ser ut. Tak, snickerier och listverk - så långt kan jag sträcka mig i min vithet, och kakel så klart. Men som sagt - det ser så rent ut med vita  hem. Viktigt bara att det blir olika nyanser av det vita, annars blir det som ett blankt pappersark - och det kan ju inte vara så roligt att irra omkring och leta efter vita soffan på den vita mattan på det vita golvet mot den vita väggen - eller?



Inte så vitt kanske - men känslan stämde så bra
med övriga bilder - love girlanger runt dörrar.

Se upp i backen!!!
Trevliga vinterdagar till Er Alla!!!
//Christopher

3 kommentarer:

Maria sa...

Håller med dig om det vita. Ser urläckert ut men skulle inte vilja ha det sååå vitt hemma. Men visst dessa bilder är ju underbara. Ha en god dag / Marias Hörna

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Marias Hörna sa...

Tänker på ditt vita inlägg och mitt svar. Se här i mitt inlägg om Inredningstrender 2011. Blir lite glad då.
http://mariashrna.blogspot.com/2010/12/inredningstrender-2011.html

Related Posts with Thumbnails

Tack för besöket - och välkommen åter