måndag 8 november 2010

Uppdatering.........


Uppdatering House of Eden Interiör.
otroligt många önskningar om butikens öppnande jag får. Jag känner mig överväldigad. Jag har nu insett att det inte kommer att hinnas med detta år - satsar i stället på en öppning under våren 2011 - och hoppas att det blir så......

Nu spenderar jag min tid på Molins Garden - och mina händer får åter skapa i levande material. Julen kommer jag spendera där och slita mången timma.
Ett tråkigt besked - men våren kommer snart. I dag var jag tvungen att pigga upp mig med en Multiflora Hyacint - maaaassor med blomster, och doft utlovas.

Multiflora Hyacinth
Fortsätter så klart med min blogg - Ha de!

//Christopher

4 kommentarer:

Mariah sa...

Vi väntar med spänning !!!!!
KRAM

Marias Hörna sa...

Längtar också till öppning. Bor ju inte så långt fr. Herljunga.
/Maria

Anonym sa...

Hej Christopher!

Ser verkligen fram emot att du ska öppna!!! Hoppas allt går som du panerat! Forstätter att följa Din alldeles underbart inspirerande blogg tillsvidare! Keep up the good work! : )

Må så gott! // Anna

House of Eden Interiör sa...

Tack Kära!
Må!!!!!!!
//Christopher

Related Posts with Thumbnails

Tack för besöket - och välkommen åter